DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Monday, May 02, 2011

Day Two ; 10 Things You Love


day two : 10 things you love


#1 My one and only Nikon D60 . Even though benda lopek , tak hebat mana , tapi aku bersyukur gila , sayang gila kat dia . Dah macam benda bernyawa dah . Haish , tanpa dia memang susah aku nak hidup . Pernah satu kes tu dia buat hal . Haish . Geram mak , nok !! Time time bila ada orang pegang , guna pun rasa macam nak rampaaaas je . Buruk perangai kau , nyah :P

#2 MP4 yang aku kutip . Itu lagi satu benda . Memang sayang gila , mampu menangis jugak la bila ketiadaan beliau . Bagai nak gilo mak ni ha , nyah :p

#3 Bilik tidur saya di teratak kediaman . Kalau masuk rasa macam taknak keluar . Macam ada hantu je . Hihihi :3

#4 I love to talk . Semua orang pun tahu . Mulut saya memang becok sangat . Takde insuran pulak tu . Mahap la , nok . Mak tak mampu nak bayar insuran :p

#5 Jam tangan Suunto D6 saya . Kepada yang tak tahu tu , kalau nak tahu , rajin rajin la Google . Kalau malas pun takpe . Takde siapa nak marah

#6 Saya rasa semua orang yang kenal saya , semua tahu saya ni memang obsess sangat dengan skaters . Siapa yang tak tahu tu , maknanya dia belum cukup kenal la tu . Memang obsess gilo lah ! Lebih - lebih lagi dengan yang bernama Ryan Sheckler . Uuuuiiish , cair hati mak , nok tengok dia :'> And btw peeps , dontcha dare nak minat minat dia ! Amboi , lagak macam dia hang punya ja . Nyampah mak :P

#7 Ni lagi satu , siapa tak tahu tu rasanya dia rabun . Saya memang obsess dengan scuba diving . Dalam sebulan tu mesti nak dive . Kalau tak dive tu rasa giannya subhanallah ! Macam apa je --'

#8 SAYA SAYANG GILA DENGAN EDSCUBA FAMILY . TOLONG TAHU . SEKIAN .

#9 Saya paling suka makan dan tidur . Well , who doesnt ?

#10 Last but not least , laptop buruk yang dah tua tu . Ya , memang dah kerepot dah laptop tu . Tapi nak buat macam mana , that's the only thing I got . Be thankful la :p

Btw , saya nak bagitahu semua orang , concert Wings@IB , both Superfriend & Rockestra , dua dua memang gempak ! Beyond awesome ! Nak ucap well done dekat Wings , Anggerik Event , Bombay Worldwide & all ! Good job ah ! :'D

2 comments: