DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Sunday, May 01, 2011

Day One ; 10 Things About You



day one : 10 things about you


#1 Biasa , bro . Kalau orang nak kenalkan diri sure benda pertama dia bagi tahu nama . Nama saya , berdasarkan IC saya yang semestinya berwarna biru , bukan merah bukan hijau tapi biru , Siti Nurathirah Binti Nor'Azlan . Ya , itulah sebenarnya nama saya . Nama Dayang Athirah yang ada kat section About me tu actually nama main main :3 Nak dibuatkan cerita , nama tu diberi sempena gang lah kokononnya masa form three dulu . Saje syok syok , sorang buat Tengku , sorang buat Sharifah , sorang buat Ungku and so on .

#2 Kalau nak diikutkan IC lah kan - tak habis lagi dengan IC aku ni sebenarnya , apa yang penting ; nama , alamat dengan tarikh lahir beserta dengan number IC . So sekarang ni saya nak bagitahu tarikh lahir . Saya dilahirkan pada 17hb November 1993 . For those yang kokonon tak tahu lagi umur , minta tolong do the math yourself :p

#3 Saya dengan bangganya , sambil buat muka bangga , hidung kembang kempis kembang kempis , nak bagitahu saya dah habis SPM . Sekian .

#4 Saya sangat suka makan . Tak kira time langsung . Oleh kerana itulah badan saya bambam dari kecik lagi :3 Comel kan ? Hihi :'>

#5 Saya tak tahu kenapa tapi saya tak suka gila bila orang pegang barang yang saya seriously can't live without . Rasa macam , eeeee kenapa pulak kau nak pegang ? Okay , perangai saya buruk sangat .

#6 Saya punya PHD sangat tinggi . Pantang nampak orang dapat lebih .

#7 Saya sangat baran . Saya tak boleh sabar lama lama . Boiling point saya sangatlah rendah . Dulu tak macam ni . Rasanya ada suis rosak kot dalam badan ni ? Entah .

#8 Saya rasa saya tak kenal diri saya sendiri sebab saya rasa susah gila bila nak describe pasal diri sendiri . Kena masuk something like camp or whatever untuk kenal diri sendiri ni :/

#9 Saya mempunyai keluarga-keluarga angkat yang sangat superb ! Baba Black , Ibu Su , Alish , Ayen , Ayah Joe , Ibu Linda , Tara , Aisy , Daddy Eddie , Mummy Eita , Dira , Billa , Aidil , Papa Bombay , Mama Yann , Jay , GG , Airil , Ryan , Mama Yam , Nina , Bangah , Boy , Girl & last but not least , Jepa . Buat masa ni memang ni ah family , ni jugak la kawan rapat . Serious bersyukur dapat kenal korang semua . Saya rasa saya tak segaja dah tersayang mereka terlampau melampau :')

#10 Impian dan angan-angan saya dari kecik , nak bangga kan mak dengan abah . Tapi tak pernah pun menjadi . Hm , work hard la next time :'/

K dah sepuluh . Thank goodness :p

No comments:

Post a Comment