DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, May 03, 2011

Day Three ; 10 Things You Hate


day three : 10 things you hate


#1 Orang yang sombong . Minta maaf tapi serious tak suka gila dengan orang yang menyombong . Kerek nak mampus . E lu siapa , bro nak sombong sombong ? o.O

#2 Maaf tapi saya serious benci gila bila dipaksa & diperli . First of all , nak gtau ni , I'll do things whenever I feel like wanna do it . Jangan nak paksa paksa okay . Tak perlu pun . And second , kalau tak suka ke apa , minta tolong straight to the point . Tak perlu perli perli . Buat sakit hati plus menyampah dengar suara tu .

#3 Saya tak suka barang saya diambil / diguna / dipinjam tanpa kebenaran . Sorry , but that's so rude .

#4 Tunggu KTM . Serious menyampah . Lagi lagi time nak rush . Suka hati je KTM tu delay la , dibatalkan la . Hamboi .

#5 Orang yang hati dia je yang kena kita jaga . E , selfish nya awak . Kalau nak hati awak tu dijaga , jaga la hati orang lain jugak . Tolong jangan fikir diri sendiri je kay

#6 Oh oh . Saya tak suka bila MP4 saya habis bateri walaupun saya tak guna sebab dia ter-on masa berada dalam bag . Huish . Itu je lah satu satu nya benda yang boleh selamatkan saya masa time time awkward moment .

#7 Benci gila bila terasa macam cakap sensorang . Bapak rude ah biar orang cakap sorangsorang . Macam cakap dengan spender basah :'>

#8 Menyampah tengok orang cantik . Eh , dengki tu sebenarnya :P

#9 I hate it when I can't dive . Perasaan hampa tu , hanya aku dan Dia saja yang tahu :'/

#10 I seriously hate gaining weight even though that's the best thing I can do so far --'

Perasaan saya jadi photographer for Wings@IB : Teruja , bangga , girang , dan kawasan kawasan yang sewaktu dengannya . Thanks , Ibu Linda ♥ :'>

No comments:

Post a Comment