DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, December 21, 2010

Budak SPM yang dah tak SPM

Ya Allah . Tahu tak betapa siksanya saya duduk rumah ? Nak cari kerja , tapi apakan daya . Tak boleh . Mana ada masa pun . Hari ni dah 21 . Esok Iman ajak keluar . Lusa ada hal sikit . 23 ada date dengan Wak Odah . 24 mengangkang kat rumah . 25 ada concert , plus busy kenduri orang sebelah . 26 sampai 30 pergi Langkawi pula . Kalau kerja , memang sah sah tak pat nya kalau cari kerja .

E serious bosan nak mati duduk rumah . Keluar pun tak ada duit . Esok Iman ajak karok . Nampaknya kami bertiga saja lah yang pergi . Karok lah puas puas , tiga orang je ada . Tu kalau tak puas lagi , tak tahu la nak kata apa enn .

Duit dalam account bank makin berkurang . Jadi dengan itu , saya membuat keputusan untuk meminta sedekah daripada pakcik pakcik makcik makcik yang ada . Rancangan akan dimulakan tahun depan .


Wajib ke ada gambar ? o.O

2 comments:

  1. keje la babe. atleast till u nak g amek result nanti.

    ReplyDelete
  2. gba wajib ada . baru meriah :D

    ReplyDelete