DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Sunday, January 02, 2011

Dah terlambat kah saya ?

Woah ! Dah lama betul saya tak update blog ni . Mintak maaf la , bro . Wa pergi bercuti dengan family tercinta :D

Ni dah masuk tahun baru ni . Perlukah kita bukak buku baru ? Tak pun tak apa kot ? Kan ? Tahun ni saya dah free , bukan lagi budak sekolah menengah . Woaah ! Saya sendiri pun tak tahu apa rasa . Apa apa pun , saya nak enjoy sementara tunggu result . Sebab saya tahu nanti mesti kena marah habis habis punya time dapat result nanti . Hehe :p

Okay saya tak nak tanya apa azam baru semua orang . Sebab selalunya azam tahun bari semua samaaa je , asyik tak tercapai je . Jadi bak kata cikgu sekolah rendah saya dulu , " Baik tak payah berazamlah kalau macam tu punya cara " :D

Apa apa pun , saya nak ambil kesempatan ni untuk wish semua orang HAPPY NEW YEAR 2011 ! Masih belum terlambat kan ? Baru 2hb Jan . Takpe . Belum terlambat lagi :D

* P / s : Penat . Baru je sampai rumah

No comments:

Post a Comment