DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Monday, January 24, 2011

Last day in Sabah

Pejam celik pejam celik dah nak kena balik dah en . Buat apa je la aku kat sini ? Sampai tak sedar la dah nak kena balik . Bukan takat tak sedar , sampai tak cukup beg la . HAHA , gila lah . Beg aku tak boleh tutup la siot . Padahal bukan beli apa pun . Souvenir pun tak beli . Cuak la pulak kalau beg terover 20kg . Nak kena bayar . Ada lagi sebenarnya duit aku -.-

Weh , masa pergi Miri tu aku beli kek lapis Sarawak tau . Masa balik tu boleh pulak aku buat best pergi tinggal kek tu . Gila la . Dah sampai Sabah , lepak lepak dalam bilik semua baru tersedar . Kek lapis tertinggal dalam peti ais ! Gila bab do . Call Minda Guesthouse tu tanya if dia boleh pos kan ke tak . Dia kata dia tak berani . Takut rosak ke tak sampai ke jadah . Haish , halal je la . Dah suruh diorang serve dekat guesthouse tu je .

Orang tu ambik pukul 4.30 PM . Sekarang tengah tunggu dia je . Kbye

No comments:

Post a Comment