DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, January 25, 2011

I'll see you in a month from now :)

I smell something . It smells like , home . Eh wait . This is home -.-'

Hah . Finally , I'm home . Flight semalam pukul 6.30 PM kat LTA Kota Kinabalu , Sabah ( Terminal 2 ) . Sampai dekat LCCT pukul 9.00 PM . Sampai je terus aku attack McD . Punyalah lama mengidam McD . Sumpah puas dapat makan . Dalam flight aku beli baju AirAsia dengan mouse . Comel :')

Mak dengan abah sahaja yang pick up semalam . Sebaik sahaja aku sampai rumah , aku terus online . Hehe , benda apa lagi nak dibuat en ? :p Online online , dah ada gossip , kontroversi antara aku dengan frienemy aku . Ya Allah . Tak patut okay -.- Kbye

Ingat nak turun KL nanti nanti . Nak pergi beli novel baru la . Novel novel yang ada semua dah tak best . Nak beli yang Sophie Kinsella punya . Dulu baca Remember Me , best gila okay . Semangat je membaca :D So , misi seterusnya , cari novel yang ditulis oleh Sophie Kinsella .

No comments:

Post a Comment