DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Saturday, December 04, 2010

Now I feel free again , so innocent

Hari ni aku adakan operasi mengagih buku buku tingkatan empat dan tingkatan lima ke bilik adik aku dengan bahagia dan jayanya . Seronok ? Memang seronok !

Okay so , SPM dah nak habis . Seven down , and two to go . Two , man . Only two ! Hari isnin nanti ada paper Chemistry . For goodness sake , I don't wanna blow it . Please please please please please do the best , Athirah . You've fucked up everything . Please don't do the same thing again .

Tahun 2011 sudah dirancang dengan teliti - lebih kurang la . New year nanti , 1 January 2011 , kitorang nak adakan event untuk our Scuba Family . 9 January 2011 aku fly ke Kota Kinabalu , Sabah . Korang korang ada apa apa nak pesan ? Aku balik 25 January . Lama ? Agak la , kan ? Tapi takpe kot ? On the next month , aku fly balik pergi KK , Sabah . Yeay ! Berapa lama aku lupa , but who cares ? I'm going to Sabah , again !

Aku rasa perancangan aku untuk kerja and earn money by myself terpaksa dibatalkan . Mana aku nak dapat duit nak belanja , aku tak tahu . Usha la apa aku boleh buat . Maybe buat perniagaan cupcakes kecil kecilan dapat membantu ? Mana tahu , kan ?

Okay dah . Aku nak sambung kemas bilik and do stuff . So , yeahh ....

Bye

No comments:

Post a Comment