DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Wednesday, November 03, 2010

19 hari lagi

SPM candidates , cuak kan bila dengar lagi berapa hari lagi nak SPM ? Lagi lagi orang yang tak pernah pernah nak belajar macam aku ni . Haish , serious cuak gila . Apa nak jadi entah . Masa depan aku macam mana punya gelap pun aku tak tahu . Mintak maaf semua

Sebenarnya aku ada berita yang tak senang jugak la aku nak dengar . Nak tahu ? Alah , nak tahu ke tak nak , aku tetap nak bagitahu . Aku punya I-Square ke jadah nama dia aku pun dah lupa , patah . Best doh . Lagi berapa hari je nak SPM , okay sebenarnya exam LK lagi sebulan tapi tak kisah la . Dah la nak beli benda tu sahaja tak boleh . Kena beli satu set , dengan bag and board . Walid dia aku nak kena beli semua . Bazirnya . Tapi nak buat macam mana , kena la kot beli . Insya-Allah esok aku beli . Insya-Allah la . Eh ni nak post gambar ni , nak tunjuk .

Hohoho . Kan ? Patah . Best sebenarnya :'D

Tadi dapat gambar kelas . Comel . Semua orang comel . Suka :')

Aku ada buat video jugak .


Tak best bila kena berpisah dengan classmates

No comments:

Post a Comment