DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Wednesday, September 29, 2010

Hello starshine , the earth says hello ! :')

Tadi exam agama . Tak nak tipu , Pendidikan Agama Islam sangat susah . Segan nak bagitahu but that's the truth . Aku tak pandai agama , sorry kawan kawan . Tapi aku sangat tak suka bila orang sentuh hal agama dengan aku . Like hell-o , I might be not that good in Agama but hey , I am not THAT stupid . So shut up -,-'

Tadi wa bukak blog someone ni . I dont think he's my friend . Dont think he's my enemy either . Yeah , he's my schoolmate , and my classmate too . But that's not gonna make him my so called " friend " . Errr , right ? I am a bit confused here . Is he my friend or not ? Because we kinda always fight with each other no matter what ways , and where we are . We'll always , fight . Well , let's just say , we dont have that so called " chemistry " . Okay ?

Yeah , bukak blog dia tadi and dekat blog dia ada satu lagu ni , Everytime form Simple Plan . And , yeah . Not gonna say more bout that song .

Sorry , gtg , bye

Woles !

5 comments:

  1. hahaha.ok. aku rase aku tau siapakah "ORANG" itu..
    :D
    but , kisah plak aku. hahaha. maybe aku tau nape mcm tu .
    sbb .. we live in a different world.
    u living yours , and i livind mine.
    but , actually i dont think it call fight .
    because everytime i mock you i feels that i am the greater. dont you feel the power of PRIDE when you mock people than the people show you the reaction you be waiting for ..?
    like ... GRRR..
    or -___- "papela nazrin ..."
    HAHAHA. That soo FUN !
    ;D

    ok . the next is , whats your comment about that song ?? :0
    is it great or FABULOUS !!?
    (",)

    ReplyDelete
  2. Oh man , I hate you :')
    Hello , dah tentu tentu kau ada hidup kau dan aku ada hidup aku . Why would we live in the same world ? Okay , we do live in the same world ( earth ) Hah . Everytime you mocked me , you feel great ? That's awesome . Just awesome -,-' You know I hate you , right ? I mean , I've mentioned that before , ayte ? Yeah , I really mean it :') I am such a good " mate " , right " buddy " ? I knoooowww :')

    That song sucks . Seriously , it reminds me of someone I dont wanna remember . Someone that have " died " long ago . I hate you , Nazrin :')

    ReplyDelete
  3. hahaha.yeah i know that. but i do know that eventhough u hate me , deep down u still love me..
    tite rite ?
    xD HAHAHA !!

    laarr... i thought we were friend . ? :'(

    hahaha.

    ouh sucks? sucks for you.. but sucks for me too.
    u do read my blog about that pose rite? it remind me of someone too.
    =____=

    ReplyDelete
  4. Awwwww , how did you knoww ? :') Seriously , I hate you -,-'

    Oh yes , we're friends . Friends who hate each other . Awww , that's just so sweet :')

    Yeah . Why on earth did you post that ? You suck , man

    ReplyDelete
  5. hahaha. i can tell by your look. ;D
    nahhh... i love that song. it remind me with my ex.

    :(

    ReplyDelete