DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Wednesday, September 29, 2010

Aku rasa tak puas update blog

Hai , alam maya . Sekali lagi saya menjelma .

Siapa nak tahu ? Ah , peduli pulak aku korang nak tahu ke tak ? Aku tetap nak bagitahu . Esok trial add math . Aku tak tahu kenapa aku tak study lagi , since petang tadi balik sekolah , sampai sekarang . Aku rasa macam tak sihat . Macam la . Kena faham penggunaan ayat MACAM tu . Dah la senggugut , pening kepala , aku rasa macam nak muntah dari tadi . Tapi tak muntah muntah . Haish , badan ni mengada ni . Nak sakit , sakit jela . Tak payah la nak mengada-ngada . Kau mengada macam mana pun tak akan aku layan , tolong sedar diri -,-

Hari ni sangat tak menarik bagi aku . Ye , badan aku rasa lemah , macam nak sakit tapi tak sakit sakit , Aku cari barang semua tak jumpa , aku menyirap sangat . Kepala aku berat macam bontot aku . Aku nak study tapi aku tak study study . Ya Allah , somebody tolonglah faham aku .

Aku resah sangat ni . Lepas ni trial subject yang susah susah . Macam yang aku cakap sebelum ni , aku tak sepatutnya online . Tapi apakan daya ? Aku tak tahu macam mana nak study . Korang rasa aku bodoh tak ? Takpelah , rasa la apa yang korang nak rasa . Aku tetap dengan pendirian hidup aku . Well , look on the bright sight . At least aku ada pendirian hidup kan ? Ala , apa aku cakap ni ? Aku dah mula merepek dah ni .

Ya Allah , serious aku tak sihat . Bye

Woles !

No comments:

Post a Comment