DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Thursday, August 05, 2010

PRA SPM 1

Alhamdulillah . Pra SPM 1 berjalan dengan lancar . HAHA , gaya macam aku cikgu je . Tak aku bukan cikgu , tapi aku murid yang kena bertungkus lumus nak SPM tahun 2010 ni . Eh , kantoi taaaak tu ada buku ? HAHAHA , Tapi takpe . Aku suka gambar ni , Comel <": Oh perasan ! HAHA

Jam menunjukkan pukul 7 pm tapi aku masih tak mandi lagi dan masih lagi beruniform sekolah . Tak senonoh betul perempuan ni . Aku nak mandi tapi tulah kan . Hm , tulah dia .

Aku bertolak pergi Redang malam ni ! Yeay ! Kejap lagi nak text Adibah Dollah tersayang ♥ Eh tapi aku tak pack baju lagi ni . Kejap lagi lah . Lepas mandi .

Okay bye , readers . Till we meet again (;

3 comments:

  1. HAHA. 3 paper failed. teruk gila kan kann :pp . tunggu trial next week la macam mana. haihhh!

    ReplyDelete