DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Monday, August 23, 2010

Cry is not the best solution in a problem

Adik adik , lets just be strong okay ? Let them handle their own problem . I love you , (':

I attempt to give a smile whenever I have some problems so that people won't know that I have problems . Fake smile sometimes help me to face the problems , but there were some times that fake smile doesn't really help me though . But it's okay . I don't mind (':

Adik adik aku obsessed dengan lagu Perfect Two by Auburn . Yeay ! Siapa ajar ? Akuuuuu jugak . Tara , Agirl , Aqilah , semua obsessed . And the best part is , Aisy pun sama jugak ! Entah bila dia pandai obsessed dengan ajaran aku , aku pun tak tahu la -.- Tapi takpe , as long as bukan benda jahat , takpe . Kan Tara ? c[;

Rancangan tergendala sebentar tadi . Kerana saya pergi Uptown Setiawangsa . Jam menunjukkan pukul satu tepat . Saya baru pulang . Ni meh nak sambung cerita meh .

Aktiviti luahan perasaan dilakukan dan tak semena mena air mataku mengalir . Wah ! Drama ! Semua gara gara orang di sekelilingku . Inilah dugaan dan cabaran yang perlu aku tempuhi di hari mulia , bulan mulia ni . Takpe . I am still gonna smile and pretend that nothing happened (*:

Weh weh , tadi kan pergi Uptown Setiawangsa . Lepak dekat kedai Uncle Awie tau . Lepas tu saje la konon konon jadi pekerja kat situ . Uncle Awie dengan bapak aku dah tergelak gelak dah , Diorang tak habis kata , ada pekerja free c[; Lepas tu ada BangKak tu datang tau , tengok tengok . Aku pun promote habis la kan . Alih alih dia ambik beg tangan , dia kasi aku , dia nak bayar . Aku dah terkial kial dah . Lepas tu aku panggil la Uncle Awie , nak settle kan BangKak tu . Lepas tu dia kasi la duit , bayar . Buat relax sudahh . Nak kasi dia beg plastik , dia kata " Eh takpe . Akak ada beg tangan . Kalau pakai beg plastik nanti tak boleh nak hapuskan " . Dalam hati aku berkata , " Oooooo . Now I know what to call BangKak . We shall call them Akak from now on . Even though dia tak buat plastic surgery ke apa . "

Okay . Melampau lah kalau aku pukul satu sepuluh minit pun tak tidur lagi . Nanti kat sekolah jenuh aku nak tidur la apa la . Aku dah la menyirap gila dengan sekolah tu . Tak sabar nak SPM . Tapi takut , Ah apa apa lah . Bye .

Woles !

No comments:

Post a Comment