DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Monday, July 19, 2010

Hi :)

Aku bosan , so aku tukar background blog ni . Ye , masih dalam golongan simple :)

Tadi dekat sekolah sepanjang hari mengantuk . Sampai sekarang mengantuk . Dont know why -.-'

Aku tengok macam ramai je update blog pasal PLKN , so aku pun nak update . Dengan dukasukacitanya aku umumkan , aku tak dapat PLKN . Sekian , terima kasih . Aku tak kisah pun dapat ke tak sebenarnya . Kalau dapat aku bersyukur , tak dapat pun aku bersyukur . Dua dua berita baik . Alhamdulillah . Tapi jujur , memang teringin la jugak masuk kan . Seems fun :)

Oh last but not least , I'm in a relationship with ......
Oh crap ! I'm single -.-'
Takde takde . Jangan nak berangan nak bercinta . SPM pun tak lepas , lagi nak bercinta . Please la dude , SPM lagi 4 bulan je tahu tak ? Tak sempat kau nak cover semua yang form four punya . Yang form five punya pun kau tak belajar . Sedarlah diri tu sikit . Astaghfirullah Al-Azim . Empat bulan tu tak lama mana . Kejap jee . Please la doh . Segan tahu tak kalau result teruk macam taik ayam . Athirah , jangan buat aku malu . Score kan SPM ! Ini arahan .

Okay something's wrong with you , Athirah . Seriously -.-'

BYE

No comments:

Post a Comment