DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Sunday, July 18, 2010

Class of Farabi '09-'10

Thanks for yesterday . To be honest , I had a great time . It was a blast ! Awesome . Even though banyak masa terbuang sia sia dengan hanya menunggu orang (: Tapi masalah sikit bila battery camera habis . Sedih je hati doh . Sia sia . Camera ni gedik doh . Tak pernah pun dia habis battery dalam masa setengah hari . Ini dah habis . Gedik gedik gedik . Umur baru tiga tahun dah pandai nak menggedik . Sabar jelah .

Gambar gambar aku tak tengok lagi . Hopefully banyak yang menarik . (:

Aku sumpah tak sangka sebegitu ramai yang datang . Aku ingat sikit sikit je . Cayalah kelas kita . Sporting sikit (:

Thanks la kepada sesiapa yang hadir . Amira , Hajar Ismail , Ain , Wani , Syuhada , Fizah , Hajar Shazilli , Bob , Zaim , Akmal , Muim , Harith , Chin , Faiz , Arif , Syahrial , Faizul , and others . Sesiapa yang takde nama , sorry . Aku lupa . Sorry .

Aku nak upload satu dua gambar kat sini tapi masalahnya aku tak jumpa card reader . Nanti kalau aku jumpa aku upload . Okay bye (:

Oh oh btw , ni design untuk BELAKANG baju or whatever kita nak buat . Ni design aku la . Ada lagi design yang simple macam yang korang cakap dekat Lake garden ritu . Idea korang lagi style tapi ni just nak tunjuk je

Okay . Sekian . Bye (:

2 comments: