DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Sunday, March 21, 2010

Tak buat kerja sekolah pun masa cuti

No , tak nak sekolah . TAKNAK . Hmph , macam budak kecik . Budak kecik pun rajin pergi sekolah . Eh , yela . Diorang bukan tahu apa pun . Diorang pergi sekolah , jumpa kawan , huhahuha , balik . Kita ni bukan boleh buat macam tu pun . Kita pergi sekolah , peningkan kepala , tambahkan beban , balik , lagi tambahkan beban , tidur . Ni semester baru . Aku akan cuba sedaya upaya aku untuk berubah . Go Athirah ! - macam bodoh .

Assalamualaikum , kawan kawan . Korang yang buat blog ni tak reti reti ke nak update ? Aku tengok sama je memanjang . Takde update baru langsung . Taknak update , delete jelah kawan kawanku sayangg . Hadoyy ,

Okay , memandangkan azan Maghrib dah dilaungkan dan aku masih lagi tak buat kerja sekolah , aku kena stop . Paksa diri untuk buat kerja sekolah .

GOOD LUCK , ATHIRAH ! - Lagi bodoh -_______-

No comments:

Post a Comment