DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Thursday, March 11, 2010

Sabar

Satu : Yah , congratulation . Aviu
Dua : Sabar , Athirah . Jangan mencarut .
Tiga : Physics punya test tadi susah sangat
Empat : Sabar . Jangan mencarut . Kawal diri .
Lima : Sejarah punya test pun sama dengan je dengan Physics
Enam : SOD BA RO , Athirah . Sesungguhnya sabar itukan separuh daripada iman .
Tujuh : Add math punya test , dua puluh lima markah tergadai sia sia
Lapan : Tolonglah bawak bawak bersabar
Sembilan : Semalam test Chemistry , tahap OKAY je
Sepuluh : Test Math tak sempat jawab
Sebelas : Dah boleh sabar , Athirah ?
Dua belas : Walaupun tak ada orang nak tahu , aku nak bagitahu jugak . Aku tengah marah
Tiga belas : Aku tak sabar nak cuti
Empat belas : Mungkin ini kali terakhir aku bercuti , so have fun Athirah !
Lima belas : Cerita pasal cuti , marah aku makin hilang dan aku boleh bersabar SIKIT
Enam belas : Aku tak sabar nak cuti
Tujuh belas : Harap dapat jumpa dia
Lapan belas : Dah ada present untuk dia , walaupun tak seberapa
Sembilan belas : Aku peduli apa kalau aku ulang balik apa yang aku dah sebut tadi ?
Dua puluh : Confirm test kali ni banyak gagal
Dua puluh satu : Congratulation , Ayong dan Kak Anis
Dua puluh dua : Sekarang dah tak berapa marah
Dua puluh tiga : Aku rasa macam banyak aku tulis
Dua puluh empat : Aku tak reti nak stop
Dua puluh lima : Tadi kemas bilik start pukul lima petang sampai sekarang tak habis lagi
Dua puluh enam : Kemas bilik sambil main computer macam mana nak cepat habis ?
Dua puluh tujuh : Rupanya berlambak buku latihan dan rujukan aku ada
Dua puluh lapan : Aku tulis apa yang aku fikir sekarang
Dua puluh sembilan : Cerita SERAM TV3 , Penunggu Gunung Raya sangat tak masuk akal
Tiga puluh : Aku nak kurangkan mencarut dalam hidup
Tiga puluh satu : Cerita Na O Mei teramatlah lambat
Tiga puluh dua : Esok kena bawak buku LK
Tiga puluh tiga : Bila kau nak berubah , Athirah ?
Tiga puluh empat : Aku rindu Ozir Tajul Ashikin
Tiga puluh lima : Aku dah malas nak fikir
Tiga puluh enam : Fikirlah yang terbaik untuk diri sendiri , Athirah
Tiga puluh tujuh : Aku punya BM failed aku rasa
Tiga puluh lapan : Bila nak stop ?
Tiga puluh sembilan : Okay aku stop
Empat puluh : BYE

* p / s : I was thinking , if you ...

TO BE CONTINUED ...

Geram kan kalau macam ni ? Aku geram

3 comments:

  1. sabar aku igt sabar ape, upnye tak sabar nak cuti.
    sabar utk spm, sabar dpt result cmtu, sabar sentiasa menasihatkan diri.
    tapiii dee sayang, usaha.
    usaha kau lari ke mana ?
    keinginan kau lari ke mana ?
    be strong, be positive even taley pon, even you dah sgtlarh positive, but just be patient.
    tadpt markah best, usaha lagi,usaha smp dapat.
    you ade otak right ?take my advice, dont stop studying, one day, you're off from school anymore, then you'll realized, betapa kau sudah mensia-siakn masa belajar kau, now.
    take your chance, kuatkan azam, study.
    igt, after spm, your whole life's gonna change.
    depends on you where to go as if you're holding a remote control.
    take this chance to change, you still have time and eventho, don't let time just pass your ass off like that.
    *aku bercakap harsh sgt sbb aku agp kau mcm adk aku dee*
    i cares.

    be strong sister, be strong :)

    regards
    mitchelle nur alya.

    ReplyDelete
  2. Thank you , Alya . I LOVE YOU <3
    Alya , sabar bukan sebab cuti . Sebab time ni marah gila dengan adik yang tak dengar kata -.-

    ReplyDelete
  3. taper athirah, whatever you do, dont regret & be happy :)
    thats all :)
    and I LOVE YOU TOO <33 :))

    ReplyDelete