DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Sunday, January 03, 2010

Queen Elizabeth

Saya cuba untuk menahan diri yang lemah ini daripada godaan MySpace .
Saya cuba untuk menahan diri yang lemah ini daripada menangis lagi .
Saya cuba untuk menahan diri yang lemah ini daripada terlebih rindu awak .
Saya cuba untuk menahan diri yang lemah ini daripada membenci dia .
Saya cuba untuk menahan diri yang lemah ini daripada terbiadap .

Saya gagal menahan diri yang lemah ini daripada menangis lagi .
Saya gagal menahan diri yang lemah ini daripada terlebih rindukan awak .
Saya gagal menahan diri yang lemah ini daripada membenci dia .
Saya gagal menahan diri yang lemah ini daripada berfarmville .
Saya gagal menahan diri yang lemah ini daripada berblogging .

Saya mengaku saya lemah . Saya tak mampu menahan diri saya yang hina ini untuk melakukan apa yang hati saya mahu .

* p/s : -
  • Lama tak jumpa awak . Nak kasi jugak awak benda tu . Nak kasi depan depan , face to face . Nak suruh awak pilih ,
  • GOODBYE MYSPACE ! Tolong jangan goda saya lagi . Tahu tak menggoda itu berdosa ?
  • Dia oh dia . Saya tahu awak sangat tak suka saya , dan saya juga tak suka kan awak . FAIR AND SQUARE kan ? Dan saya juga tak mahu tahu dah segala tentang awak dan dia . Tolonglah pergi dengan kadar laju
  • Adik Ayen , adik iparku . HAHA . Gaduh dengan Azfar ye ? Hm , takpe . Aqilah dah menyebut nyebut nama awak dah . HAHA ( laku jugak adik aku , HAHA )

No comments:

Post a Comment