DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Sunday, September 06, 2009

The title is TITLE

I've been living with a shadow overhead
I've been sleeping with a cloud above my bed
I've been lonely for so long
Trapped in the past, I just can't seem to move on

I've been hiding all my hopes and dreams away
Just in case I ever need em again someday
I've been setting aside time
To clear a little space in the corners of my mind

All I want to do is find a way back into love
I can't make it through without a way back into love

I've been watching but the stars refuse to shine
I've been searching but I just don't see the signs
I know that it's out there
There's got to be something for my soul somewhere

I've been looking for someone to shed some light
Not somebody just to get me through the night

I could use some direction
And I'm open to your suggestions

All I want to do is find a way back into love
I can't make it through without a way back into love
And if I open my heart again
I guess I'm hoping you'll be there for me in the end

There are moments when I don't know if it's real
Or if anybody feels the way I feel
I need inspiration
Not just another negotiation

All I want to do is find a way back into love
I can't make it through without a way back into love
And if I open my heart to you
I'm hoping you'll show me what to do
And if you help me to start again
You know that I'll be there for you in the end

----------------------------------------------------------------------------

NEXT :

Wey , korang . Aku nak kongsi cerita sikit nih . Well , aku rasa aku ada cerita betapa sensorangnya aku kat sekolah kat blog ni en ? Hm , tadi time aku buat biskut raya , aku saja la cakap kat mak aku dengan penuh harapan dia memahami . Aku cakap la pasal aku sensorang kat sekolah blablabla .. And you guess what ? Apa agakagak korang reaksi mak aku tuh ? Aku rasa korang dapat agak kott . Dia macam , yeahh , put the blame on me . Katanya , aku ni yang sombong sangat . Aku yang abaikan semua orang , and so on . SHIT ! Sumpah aku mencarut , time tu jugak . Tapi dalam hati la . Sumpah shit gilaaa . Dah bertakung air mata ni menanti saat untuk jatuh rebah ke muka bumi . Sedih gila dohhhh . Kalau kata mak aku pun tak memahami , siapa yang memahami aku ? Mesti susah gila bapak nak cari orang yang memahami );

Hm , maybe betul la cakap Facebook . Actually en , before this thing happened , aku ada la jawab satu kuiz ni . Tajuk dia , " Budak kategori apakah anda masa kecikkecik dulu ? " . Well , sekarang pun aku kecik lagi . Kalau dah besar , dah boleh kahwin dah . HAHA , Okayokay . Back to this . Aku jawabjawab sampai habis . Lepas tu , tibalah masanya untuk dia menunjukkan jawapan kuiz yang aku amik tu . And dia punya jawapan sikit pun tak menterkejutkan aku . Jawapannya , " Budak kurang kasih sayang " . Sumpah sikit pun aku tak terkejut . Katanya ,

" Mak bapak busy atau mak bapak korang nie bukan jenis penyayang menyebabkan korang banyak befikir dan selalu kemurungan. Benda nie terbawak2 smpi ke besar, menjadikan korang seorang pemikir dan memikirkan sesuatu bende terlampau mendalam. dlm erti kate orang putihnye..EMO. kesiannye ish2.. "

BAPAK AHHHH ! Aku dah hampir nangis dah . And then aku amik kuiz ni pulak , tajuknya , " How easy is it to hurt you ? " . Jawapannya , " You are the ultimate cryer . " Katanya , " You cry for every reason. You are a weekling. You are extremely easy to hurt and cry about everything. It's a good thing to cry, but if you cry too much you're eyes will hurt. You should probably not cry so much, but dont hide your feelings either, just dont be so dramatic. It causes people to either feel sorry for you or create harsh thoughs about you. So, try to cry a little less and let out your feelings at the same time. " . Aku dah macam , yeah yeah WHATEVERRRRRR .

Hm , so I guess betul la kan katakata Facebook tu . *bukan "I guess" tau sebenarnya . Sebenarnya memang punn -.-'

No comments:

Post a Comment