DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, September 08, 2009

Post lagi

TAGGED BY ADIBAH , THE GREATEST PAL EVER

List down things that you love according to the alphabets (:

A : Allah the mighty
B : Bajubajubajuuuuuuu
C : Clubbing ??
D : Diving , oh LOVE
E : EA game , The Sims 2 ; Adibah , kita sama ! SEP ! :DD
F : Family must come first (;
G : Girlfriends , darlingggg
H : Home , there's no place like HOME
I : Ice cream
J : Jelly O
K : Kawankawan , AKU SAYANG KORANG SEMUA SAMPAI MATI !
L : LAME ; ayat BEST ! :DD
M : MONEYYYYYY & McDonald , parap papapaaa I'M LOVIN' IT (:
N : Nature <33
O : Orang Utan cute jugak kan ? HAHA
P : P*tuuuuuuut*
Q : Quran , of course
R : RAYAAAAA <33
S : Scuba diving <33
T : T stands for TIRA *obses*
U : Ul-TRA-man
V : Villa equals to MY HOME <33
W : Wow ! MONEYYYY $$$$$$$$$$
X : X-ray . Pernah masuk , SERAMMMM :s
Y : Yu , Ikan yu and YOUUUUUUU , the greatest people on earth (;
Z : Zzzzzzzz*sleeping*

6 people to tag (;
Siti Nursyafiqah , Syed Syairazi , BEJAHAHA , Noor Syahidah , Akmal Haziq & Shasha Syafiqah

-----------------------------------------------------------------------------

TAGGED BY ADIBAH , THE GREATEST PAL EVER

1. Apa perasaan anda sekarang?
Bercampur-baur

2. Saya nak makan?
Darah orang boleh ? Macam dalam cerita True Blood <33

3. Impian saya?
Nak banggakan parents di dunia dan nak berjaya di akhirat kelak

4. Haiwan yang saya tak suka?
BABI & ANJING , HARAMMMM

5. Saya harapkan?
Saya harap saya dapat banggakan parents saya dengan result yang baik dan memuaskan hati

6. Jika boleh putarkan masa?
Taknaklahh

7. Saya pada 10 tahun akan datang?
I cant predict -.-'

8. Handphone saya adalah sebuah?
Sebuah ? Handphone saya merupakan hubby saya <33

9. Saya pernah bercinta sebanyak?
Saya bercinta seumur hidup

10.Saya suka pada?
Seriously , hot girls yang baik hati dan bermaruahhh . Ulalaaaa ,

11. Kawan2 saya?
Adalah segalanya ;/

12. Pernah dikhianati?
BANYAK KALIIII

13. Apa yang anda hendak lakukan terhadap dia?
Allah membuka pintu hatinya dan menunjukkan nya jalan yang lurus

14. Senaraikan 8 orang untuk ditag?
Taknak lapan lah , nak SEMUA FOLLOWERS aku . Boleh ?

* P/s: Dear Adibah . Thanks for the tagged . * Eh , betul ke Diba tag Tira or Tyra ? Kompiussss :/ *

3 comments: