DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Friday, September 04, 2009

Fourth Sepetember Two thousand nine

PERIOD PAIN ! Ergh ! Sepanjang hari aku senggugut - sampai ke malam . Sakit gilaa . Tahan je la ohh .

Okay , school's sucks as usual . Kena marah dengan cikgu math - once again . Blablablaaaaa . HERAN LAGI AKUUU -.-' Macam biasa , aku pergi sekolah lambat . Jejak sebelah kaki dekat dalam sekolah , bunyi loceng . Lalu , hatiku berbisik , " Fuhhhh . Nasib baik sempat . Kalau tak kena denda / rotan lagii " .

Hari ni berbuka dekat luar - even though aku tak puasa . Buat muka tebal je berbuka dengan orangorang yang puasaa . HAHA , Lepas berbuka lepak taman . BEST SANGATTTTTTT . Photoshoot photoshoot photoshoot <33 Kalau nak tengok gambar , silalah ke web ini ; http://www.myspace.com/484816076 . Pandaipandai la bukak ye :DD

Anyway , aku enjoy a lepak dengan membermember semuaa . NANTI RAYA KITA PHOTOSHOOT LAGI YE , KAWANKAWAN (: Korang sumpah sporting gilaaaa - especially yang para lelaki . Yang perempuan tu aku tahu memang sporting sangatt (;

AKU SAYANG KORANG SEMUAAAA <33

KORANG ROCK ! :DD

No comments:

Post a Comment