DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Monday, August 10, 2009

Testing Testing One Two Three

Haha , Itu diaaaaaaaaaaaaa . Test two baru sahaja berakhir hari ini . Damn shit ah ! Bukan jawab pun , Dapat kertas contengconteng . Habis masa , hantar , Selamba kan ?

Aku rasa en , test two aku ni macam ni :
  1. Bahasa Melayu - Tak amik test sebab tak datang sekolah . Sekolah ngeng pergi buat hari Sabtu
  2. Baha Inggeris - Tak amik test sebab tak datang sekolah . Sekolah ngeng pergi buat hari Sabtu
  3. Add Math - Tak jawab . Salin formula yang cikgu tulis kat whiteboard tu balik
  4. Math - Not bad . At least jawab dengan penuh perasaan -_-"
  5. Chemistry - Jawab dalam jangka masa yang agakagak singkat . Mula jam 1025 , habis buat jam 1040 . Sengal semua main tibai je -_-"
  6. Physics - Harapan nak jawab . Kertas cun je kosong tak jawab . Contengconteng banyak la tapi padam balik . Gila apa nak hantar kertas yang ada contengconteng nama A**a* ? =.="
  7. Sejarah - Kali ni dapat jawab sikit . Tapi sikit je la . Failed tetap failed aku rasa . Tiga kali test , tiga kali lah failed -_-"
  8. Agama - Buat mainmain . Kurang ajar punya Athirah . Agama dibuat main ?! Markah cukup makan . *At least tak failed
  9. EST - Sengaja tak amik test . MALAS
  10. LK - Tak sempat jawab . Tangent dan bulatan dll semua main tibai . Isometri tak dapat buat bulat yang top sebab kotak dia tak sama besar -_-"
And so , tu dia test two aku . Teruk kan ? Aku rasa en aku ada lebih daripada LIMA aku failed . TERUKNYAAAAAAAAAAAAAA ! Kata nak berubah ! Bila laaaaaaa kau nak berubah , Athirah oiiiiiiiiii . -_________________________-"

Mak , Abah , if you read this , hmmmmmmmmmmm , what else do I have to say ? I'm sorry to let you down . I'm sorry for dissapoint you so much . I'm sorry for everything . I've tried so hard to be the very best in me and I guess I've failed . Sorry ma . Sorry dad . Truly am )';

No comments:

Post a Comment