DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, September 04, 2012

Nothing great ever comes easy


Alhamdulillah. Grade semester ni meningkat sikit. Syukur. 

Kawan-kawan dekat sini semua nak berhenti, pindah dan sebagainya. And guess what? I'm all alone, again. Mungkin memang dah ditakdirkan untukku untuk tidak mempunyai kawan. Takpelah. Aku pasrah, aku redha. Ada, adalah. Takde, takde lah. Semoga kawan-kawan yang nak pindah, berhenti dan sebagainya berjaya di dunia dan di akhirat.

I need money. I need to make a wardrobe makeover. I've gained weight during this festive holidays. I hate gaining weight but that's what I do best. Hm, so I need bigger clothes, more lingerie and more shoes. I can't fit any of my clothes anymore. I'm fat, so fat I make myself sad. Sad me is sad. So sad. I'm going to make a preloved items for sale online, insyaAllah.

So jadual untuk final dah keluar. Tapi draft la. Kemungkinan besar akan ditukar mengikut keaadaan. So kena check banyak kali. Best kan uni saya? Hidup em ass you. I love em ass you! Tak padan dengan tu, cuti yang sebulan dipendekkan seminggu. Motif? Tak tahu. Dah tanya lecturer, katanya "Eh jangan tanya saya. Em ass you." Yes. Saya sayang universiti saya! Universiti pilihan memang terbaik! Hidup em ass you!!

Okay nak sambung buat assignment. Chalo bettey, ammah!

No comments:

Post a Comment