DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Sunday, February 20, 2011

Kelisa Hitam :D

Hohoho . Leganya dapat karok hari Sabtu lepas , dengan Iman , Abang , Adik dengan Nazrin --' Okay , takpe . Rasanya "perlu" diberitahu tu . Dalam pukul 1 AM jugaklah sampai rumah . Mana ada penat , dengan seharian jaga si kembar dua ekor gendut kesayangan saya tu ♥

Pagi tadi saya seronok . Pergi FRIM , saya jog plus jalan laju laju tanpa henti sambil menyedut udara yang segar bugar tu :p *Jangan nak sedut sangat ah , Tira oi --' Saya mula berangan jika saya ada bopreng , saya nak ajak dia buat riadah tiap weekends . So dia wajib adakan waktu riadah dalam jadual harian dia . Awwww , mesti seronok *Okay , teruskan angan - angan anda .

Hari Khamis minggu depan saya bertolak ke Sabah . K tuje nak bagitahu .

Oh ada sesiapa yang tahu ikat rambut cenggini *rujuk gambar bawah* ?? Siapa tahu , tolong gtauuuu . Trimas :D

1 comment: