DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, November 16, 2010

Sebelum berakhirnya hari ini

Hari ni , bersamaan dengan 16hb November 2010 merupakan hari terakhir sekolah bagi sekolah SMK Lembah Keramat . Sedih ? Hmph , takdelah nak sedih sangat kan ? HAHA , Tapi tulah . Yang tak bestnya dah tak pat la nak merasa suasana sekolah , dalam kelas semua kan ? Lepas ni mesti rindu gilaaaa dengan rakan rakan sekelas dan rakan rakan yang sanggup berkawan dengan aku . Aku ni kurang kawan , so faham faham jelah apa rasa kan ?

Dekat sekolah tadi , for sure , mesti ada majlis restu kan ? Selesai majlis restu , rehat . Habis rehat semua kena susun kerusi meja . Ya Allah ! Masa susun meja tu la baru aku nak rasa cuak-ke-bebehh . Ya Allah . Aku dah sia siakan form five aku . Apa yang akan terjadi kepada saya ? Jadi tolong usaha . Ada lagi seminggu je lagi .


Ya , pembaca blog . Aku duduk dalam dewan . Cuak ? Huh . Belum cuak lagi bila inform duduk dalam dewan . Bila dapat tahu duduk dekat barisan depan , ha tu baru boleh menggelabah . Aku duduk depan dohh . Mula mula fikir duduk depan sekali , dekat depan meja guru pengawas tu kan ? Tapi alhamdulillah , aku duduk satu barisan ke belakang . Ya , masih depan . Tapi aku bersyukur bukan depan sekali . At least dekat tempat duduk aku tu , dapat tengok orang jawab exam , bukan tengok guru pengawas .

SPM lagi beberapa hari lagi . Bila aku nak mula revise ? Resah gila :'/

Aku nak post gambar . Boleh kan ?

Friends since 2006 :')

The one who is always by my side :')

1 comment:

  1. Kak Athirah!(:
    Wish u the best of luck for SPM!:D
    Do ur very best for the exam!
    INSYAALLAH, AMIN, Akk dpt straight A's!(;
    AMIN.

    ReplyDelete