DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Monday, November 29, 2010

I don't shut up

Paper math tadi seriously macam haram . Paper one la paling best , sempat sebenarnya nak jawab . SEMPAT . Paper two aku spent about one hour sharp untuk habiskan semua soalan except for soalan number 13 b . Jadah , I literally spent about an hour and a half semata nak tatap and cuba buat that freaking question . Geez , seriously aku keliru gila dengan soalan tu . Reflection , rotation , jadah semua aku dah cuba . Tak dapat dapat jugak jawapan dia . Last last , lagi beberapa minit je nak habis masa , aku taram je .

Aku nak A untuk Math . Aku tak kira A- ke , A ke , A+ ke , aku nak A . Asalkan dia A . Aku tak kesah . Tolong A . Jangan B , JANGAN C . Tolong A . A and only A . Thank you .

I am currently at Starbucks , LCCT since 5 PM . Mak jumpa kawan dia dari Thailand . Kawan mak nak ke Indon . Flight dia delayed pukul sembilan setengah . Kakak balik sini . Kakak dijangka tiba pukul sembilan . Mak pergi food court LCCT . Aku tak nak ikut . Sebab ? Salah satu sebab , food court takde WiFi .

Aku sepatutnya study agama . Aku dah la bodoh agama . Tak study karang jenuh buat segan je dapat result teruk , Kata Islam ? Takkan la nak dapat result agama teruk en ? Tak patut . Tak patut . Lepas ni killer subject . Dammit . Macam mana la add math aku , physics aku , chemistry aku , LK aku . Harap la tak failed . Dapat C ke B ke jadi la . Kalau dapat A , sumpah aku buat sujud syukur !

Dengar cerita BM paper two kena repeat ? Betul ke ? Jadi ke ? Kalau jadi , alhamdulillah la jugak . Dapat la aku betulkan aku yang sepatutnya . Kalau tak , alhamdulillah jugak . Best jugak kan ? Tapi aku tahu , ramai yang tak nak . Sebab diorang dah buat the best . Aku je buat the worst . Darn it !

Dah la . Macam banyak pulak aku celoteh hari ni . HAHA , The tittle says it all . " I dont shut up . I just dont " . Such a cute quote to be said by a very cute boy ♥

* P/s : I cant wait for January 2011 to come ! I have sooooo many plans . And I'm lovin' it :DD

No comments:

Post a Comment