DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Friday, September 03, 2010

Stay off that Facebook , I'll treat you real good

Halo kengkawan !
Semalam saya tak online . Hebat tak ? Agak hebat sebenarnya bagi orang yang taksub online macam saya ni . Sebenarnyalah . Tadi try try jugak nak online , fortunate me , Facebook meroyan dan tak nak onlinekan saya . Ada la dia punya masalah problem dia tuu , sampai aku tak dapat nak online . Tekan facebook.com dapat , tekan log in , yang ini keluar :

Hm , yelah . Thanks , Facebook . I owe you , much .

Weh weh . Dah nak raya dah kan ? Raya sepuluh hari bulan en ? Sepuluh tolak Jumaat , jadi tujuh . Woah ! Seminggu lagi dohh . Naik raya , trial SPM . Nice . Thank you . Saya tak prepare apa apa lagi kalau awak semua nak tahu . Nak listkan jadual lah . Tapi nak letak untuk kelas den jo .

23.09.2010 , KHAMIS
Bahasa Melayu K1
Bahasa Melayu K2

24.09.2010 , JUMAAT
Bahasa Inggeris K1
Bahasa Inggeris K2

27.09.2010 , ISNIN
Matematik K1
Matematik K2

28.09.2010 , SELASA
Sejarah K1
Sejarah K2

29.09.2010 , RABU
Pendidikan Islam K1
Pendidikan Islam K2

30.09.2010 , KHAMIS
Matematik Tambahan K1
Matematik Tambahan K2

01.10.2010 , JUMAAT
Lukisan Kejuruteraan K1

05.10.2010 , SELASA
Fizik K1
Fizik K2

06.10.2010 , RABU
Kimis K1
Kimia K2

07.10.2010 , KHAMIS
Fizik K3
Kimia K3

Yeah . That's it . Wismilak . Thank you . Really appreciate it (;

Kepada kawan kawan jauh saya , Adibah dan Sarah , sorry sangat sangat . Tak sempat nak send kad raya . Hajat di hati memang nak send . Tapi apakan daya , bila duit tak ada , kad raya tak dapat nak dibeli . Sorry , next raya , maybe . Insya-Allah . I love you girls , XOXO . Salam Lebaran , maaf zahir batin & Good Luck in SPM . I know you girls can do well , and better than me , of course (;

Kawan kawan satu batch dengan saya , SPM 2010 , I wish you all a very very good luck in your SPM . Tak payah nak raya sangat lah kan kita tahun ni :DD

Dear readers , thank you for reading my blog even though it is not much . Followers , I dont know why you keep following my blog but I want you boys and girls to know that I appreciate it , much . Thank you so much .

Syawal kian menjelang , Ramadhan kian menghilang . Dengan ini , saya menyusun dua tangan , sepuluh jari untuk memohon maaf , zahir dan batin . Selamat menyambut hari lebaran !

Woles !

No comments:

Post a Comment