DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Monday, September 20, 2010

Semua dah beres :')

Tadi aku buat something yang aku tak pernah rancang sebelum ni . And Alhamdulillah , aku tak pengsan c[;

Masa cakap dengan cikgu math tadi , jantung aku macam nak gugur je . Serious . Lajuuu je heartbeat aku . Tapi aku rasa lega lepas tengok dia senyum . Ya Allah , takde siapa tahu perasaan aku macam mana menlainkan-Nya . Oh yeah , dan aku .

Aku cakap dengan cikgu chemist dengan bm steady je . Sebab diorang okay kan . Cikgu math aku macam anti aku enn ever since tahun lepas , time dia start mengajar aku . And yeah , aku bersyukur sangat sangat dia boleh senyum kat aku :') Terharu ni . HAHAHA

Okay dah . Aku tak sepatutnya main internet sekarang . Masa dah semakin suntuk . SPM dah makin dekat .

Aku nak ambik kesempatan kat sini , nak ucap good luck untuk SPM candidates sekolah sekolah Selangor dan KL . Buat la trial elok elok .

Untuk Diba and Yasarah , tunggu la . Kad akan melayang ke rumah kalian sebelum SPM . I love you , girls :')

Okay dah . Bye
Woles !

* Mission accomplished :')

2 comments: