DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Saturday, July 10, 2010

Trend ditiru

HAHA . Nampaknya trend senyuman palsu sudah tersebar ke Sekolah Menengah Kebangsaan Taman Keramat . Ini bukti :DD


Ha , tak percaya lagi kah ? Hehe . Comel kan ? I know . Dengan cara ni , orang tak boleh kata kita sombong . Kita dah senyum sedaya upaya dah ni c(:

Oh by the way ,
Aku rasa aku tak boleh berpisah dengan Internet . Maaf . Bukan kerana aku terpaksa . Aku cuma tak mahu . HAHAHA , Geli gila ayat aku . Okay fine . Sebenarnya aku taknak sebab aku nak update blog . Kalau aku tak update aku rasa hidup aku macam ^*%#@ . Ngerti ? Aku kena jugak update , walau apa cara sekali pun .

Lepas ni , aku tahu , dah tak boleh dah nak tatap desktop ni . Sebabnya , hari Khamis minggu depan ambik report card . Huish . Tak mungkin mak dengan abah tak grounded aku , tak tarik internet semua en . Usha sendiri la result aku macam mana . Bodoh gila . Bukan nak cakap apa la . Tapi memang bodoh nak meninggal . Kaaan ? I know , everyone's agreeing . Yeay (-..-')

* P / S : Dude , we're living in a world full of sins . People lives their life with their ways . No need to tell them to taubat , okay . They life , their rules . Deal with it , baby . You dont like it ? Well , get the hell out of our sight . We dont need you though , to keep on living (;

No comments:

Post a Comment