DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Friday, June 18, 2010

Ngorat orang di pavi , best ke ?

Okay ternyata best , tapi segan . HAHAHA . Mahu tak segan ? Ter mengorat orang yang salah ! Wooo ! Cuba bayang aku ngorat artis baru lahir di Malaysia ni . Tak ke segan ? HAHAHA .

Aku menggedik kat Pavi . Aku rasa ada reunion budak budak AF8 kot ? Aku nampak Alif dengan Shah . Okay la . Gedik jap sebab Girl kata nak nombor diorang . Gedik punya gedik , diorang dah jauh , wa pun beranikan diri , cakap la hai kan . Wa ingat slow wa cakap , rupanya kuat derr ! Alif dah pandang wa , and wa dah macam erkkkkk !! Okayy . Segann . Wa buat bodoh dulu . Lepas tu wa pandang kali ke dua , sekali Alif suruh Shah pandang kot ? Entah dia , senyum senyum , wa lempang Alif ni kang wa famous pulak c[; Lepas tu wa dah macam okay dah la tuu . Wa segan lagi , wa try nak blah . Sekali member dia semua pandang wa , and Alif tu dah macam senyum senyum kambing . Wa dah segan tahap karma , wa nyorok belakang tembok ke tiang wa tak tau . HAHAHA .

Girl , Boy , Adik , Aqilah semua cakap Alif tu senyum senyum :O HAHAHAHA ,

Hai , Alif . Awak nak berkenalan dengan saya best jugak . Nanti malam malam sebelum tidur boleh awak nyanyikan lagu untuk saya . HAHA Okay saya gedik yang teramat -..-

2 comments: