DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Thursday, June 24, 2010

Nak luahkan perasaan sikit

Hai . Post kali ni agak bosan sikit , harap maklum . So bagi sesiapa yang taknak baca , tak perlu la bazirkan masa kamu kamu kamu semua nak baca . Post ni tak penting langsung . Jangan risau , tak masuk SPM 2010 punyalah .

Tujuan aku tulis post ni . Hm , korang pun tahu . Tengok tittle pun boleh tahu mehh . Aku nak luahkan sikit perasaan . Perasaan aku bercampur baur lately ni . Macam macam jadi . Tapi takpe . Aku redha .

Okay aku mula .

Banyak sangat benda jadi since start cuti sekolah hari tu . Aku mengaku , memang macam susah gila la aku nak hadapi . Tapi apakan daya , aku kena jugak hadapi semua tu .

Aku ada tekanan perasaan sikit . Plan aku untuk cuti yang lepas hancur atas sebab sebab tertentu . Nak hang out dengan kawan kawan , nak jumpa kawan kawan lama , nak study dekat taman KLCC dengan member sekolah , semua hancur . Plan yang paling hancur adalah plan untuk berjumpa dengan si ' dia ' .

Untuk matlumat tuan dan puan , saya tak lagi bersama si ' dia ' sekarang . Tapi takpe . Asalkan dia bahagia dengan hidup dia , saya bersumpah saya tak nak ganggu hidup dia , langsung !

Cuti lepas , aku pergi Perhentian . Semua pun tahu kan ? Kat sana aku jumpa balik dengan ex aku . Yes . EX . Dah lepak lepak apa semua , balik tu , beberapa hari kemudian , dia mintak couple balik . And I was like , seriously ? And dengan kebodohan yang saya ada , saya terima . Aku sumpah tak fikir panjang , aku terima je . Mengaku , memang aku bodoh yang teramat sangat . Mamat tu sikit punya bagus tak clash lagi dengan awek dia , aku boleh terima ? Sangat bodoh kan ? Tak , aku tak malu nak mengaku semua ni . Hm , dah nama pun blog aku . Takpela kot aku nak tulis macam ni ? Kan ?

So yeah , dua hari lepas tarikh couple tu , awek dia serang aku . Okayla kan . Aku back off jela . Dah orang ada awek , aku nak buat apa lagi ? Awek dia serang punya serang punya serang la kan . Semangat dia serang . Yela . Balak dia kot ? Aku selamba jadi bitch nak ambik apa hal ? Memang buat hal lah kan ?

Seminggu kemudian , aku keluar dengan dia , ex kuasa dua aku tu . Again , couple balik . Lagi bodoh kan aku ni ? Sumpah bodoh . Bodoh yang teramat sangat . Aku tahu . Awek dia macam biasa la . Tapi kali ni dia tak serang terus macam tu , dia request jadi member . Wa pun okay jela . Wa tanak pun gaduh gaduh . Tapi serious , wa bitch gila . Gila menyesal okay ?

Since that , wa jadi kawan dengan awek dia . Awek dia baik , serious baik . Aku tak boleh nak cakap apa la . Tapi dia baik . I can tell that .

Masa tu aku tak dapat apa apa hidayah lagi . Sampai masuk sekolah , aku dapat hidayah . Aku ni sangat tak baik . Aku mengaku . Tanpa segan silu aku mengaku . Aku sangat tak baik . Dan aku harap awek tu baca ni , even though aku tahu awek tu tak akan baca . Dak dak asrama en , mana ada masa nak layan benda merapu ni .

Aku fikir punya fikir punya fikir , aku tak nak jadi bitch . Aku faham perasaan awek tu . Aku faham sangat . Aku tak nak dohh tengok dia sakit hati . Dia baik . Baik sangat . Aku menyesal gila . Yang aku pun bodoh sangat jadi bitch siapa suruh ? Okay maybe aku sakit hati dengan bitch kot ? Sebab tu la aku pun terjadi sekali . Tapi serious segala apa tindakan aku tu , semua bodoh . Semuanya aku buat tak fikir masa depan . Bengap . I blame myself in this . 100% . Aku memang bodoh .

Sekarang aku back off . Aku taknak dah ganggu sesiapa yang dah berpunya . Tak kira la sama ada aku sengaja atau pun tak sengaja . Aku tanak . I'm sick of being a bitch . Bitch sucks . They have nothing but hatred . Their life is full of hatred . I know . I've been one . And I dont like it . No , I hate it

Babe , curi hati dia balik okay ? Ati tanak dia . He's all yours . Ati janji , sumpah ! Ati takkan ganggu dia dengan awak lagi .

And dude , pergilah dekat dia . Ati faham sangat perasaan dia . Jangan la buat dia sakit hati lagi . Banyak dah benda yang awak buat dia sakit hati . Dia dah banyak cerita dah . Thanks la for everything . Jaga dia elok elok , dude .

Last but not least , aku sumpah aku tanak jadi bitch lagi . Serious ni . Kalau aku jadi jugak , aku memang bodoh . Tahap apa aku tak tahu dah nak cakap , tapi memang bodoh ! Over maximum punya bodoh .

No comments:

Post a Comment