DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Monday, June 28, 2010

I hate this part right here

Sebenarnya aku tunggu keputusan Peperiksaan Pertengahan tahun aku . Dah dapat dah sebenarnya . Cuma tak complete lagi . Kertas Sejarah dengan Chemistry tak dapat lagi . Walaupun aku dah tahu dua kertas tu dah tentu tentu aku failed , aku tetap akan tunggu keputusan muktamadnya sebelum aku bagitahu blog ni kesemua markahku . Tapi overall memang tak payah nak cakap , teruk gila . Gila punya teruk . Aku pun tak tahu apa nak jadi dengan Athirah ni . Dah la dah nak masuk bulan tujuh . Trial SPM bulan sembilan kalau tak silap . Naik je cuti raya , terus trial . Itu yang diberitahu guru Additional Mathematics sekolahku terhadap anak anak muridnya . Tak tahu la kalau salah kan . Tapi tulah . Hm

Kejap lagi , seperti biasa , semua datang sini nak tengok bola . Ayah Joe Wings and family , Abah Raimy and family ada jugak kot ? Siapa lagi entahlah . Biarkan la . So yeah . Tak akan ada kesempatan untukku meng-update blog ni nanti sebab adik adikku semua sibuk nak guna computer , nak online . Habis segala desktop , laptop semua diorang tibai . Sabar jela ♥

No comments:

Post a Comment