DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, June 22, 2010

Another post in June

Saya tahu saya banyak post blog bulan ni . Nak buat macam mana ? Dah saya nak . Tak ikutkan nanti mengidam nanti lagi jenuh aku post banyak banyak . Lagi banyak daripada ni kot ? Oh saya sangat mengidam cendol lori yang dekat Setiawangsa tu . Tolonglah anyone , bawak saya pergi makan cendol tu dengan kadar segera . Mengidam sangat dah ni . Nak pergi sendiri tak ada duit . Sepuluh sen je ada dalam wallet tu . Oh ya . Saya pakai wallet . Bukan purse . Wallet saya dah uzur . Saya nak wallet baru . Tapi tak ada duit . Tunggu jelah nanti kalau wallet saya dah tak larat sangat dah , baru saya beli wallet baru .

Oh dah masuk maghrib . Nak tahu tak ? Saya tak mandi lagi :O Tak senonoh punya perempuan . Okay bye , saya pergi mandi dulu .

* perasan tak kejap saya , kejap aku . Mood tak stabil

No comments:

Post a Comment