DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Friday, June 04, 2010

Alhamdulillah , lega

Akhirnya , masa yang ditunggu tunguh telah tiba . CUTI . Harap Maklum . Aku suka cuti .

Yes . Memang banyak kot cerita menarik keluar cuti ni ? Yela kot . Entah . Yang aku tahu aku nak tengok Toy Story . Dia keluar hari Khamis minggu kedua cuti . Aku sangat tak sabar .

Oh jakgi dah nak bertolak pergi Besut . Ambik ferry kat Besut . Hee , nak message Diba la ^^,
Walaupun jakgi nak bertolak , barang aku semua tak siap lagi . Diving bag , beg baju , semua . Hm , jap . Aku blogging dulu . ('oo') <-- Ini apa cuba teka

Lagi lagi lagiiii !
Tadi buat cupcake ♥
Yang ni saje je buat untuk dive team (:

Yang ini untuk Eqal punya mama . Mak kata dia punya birthday . So buat jela :DD

Yang ni pulak untuk jiran sebelah rumah :DD

Oh b t w , I am currently listening to That Should Be Me by Justin Bieber . Dah lama gila layan lagu ni . Lirik dia sangat bermakna tahu ? ): Okay ada sad face dah . Bye bye bye . Nak kemas barang . Bye

No comments:

Post a Comment