DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Tuesday, May 25, 2010

Rindu nak blogging

Rindu blog . Rindu rindu rindu rindu rindu rindu rindu rindu hindu hindu rindu
Sebenarnya takde benda yang nak ditulis tapi nak tulis jugak . Eh semalam try nak blogging guna Blackberry . Tapi tak boleh ):

Kejap lagi pukul 4.30 tuition . Macam -jhgsgdsvcuewgjhxuyvxhsjahwqhsjhasgbuywgd- saya tak suka tuition . Tolong faham . Saya tak sabar nak habis sekolah . Saya taknak tuition , saya tak nak pergi sekolah . Saya nak tidur dekat rumah , saya nak online , saya nak menyotong dekat rumah , saya nak makan banyak banyak lepas tu tidur , saya nak mandi lama lama . Ya , itu yang saya nak and I'm looking forward to it . Saya tak sabar .

Sekarang dah bulan lima . Sekejap lagi dah masuk bulan enam . Nampaknya saya kena kerja keras lagi untuk membuktikan dekat abah yang saya boleh dapat banyak A . Saya tak selemah yang disangka . Tolong jangan underestimate saya . Saya tak suka .

Lepas habis SPM saya rasa macam nak kerja dekat Zoo . Tak pun dekat Aquaria . Yeay ! Bestnya kerja dengan binatang . Saya suka binatang . Kalau tak dapat , saya nak kerja dekat rumah je . Kerja saya , makan dan tidur dan online . Kerja yang kurang menarik tapi saya suka buat .

Saya nak buat sehabis baik untuk SPM . Saya sangat tak suka bila orang underestimate saya dan compare saya dengan orang lain . Tolong faham . Lain orang , lain cara . Lain orang , lain otak . Tak semua orang sama . Saya jenis yang lain . Lain maksud saya , saya jenis yang lemah dan lambat pick-up . I am not a fast learner . Saya tak pernah buat benda semua perfect , tapi saya belajar dari kesilapan . Saya mintak maaf jika ada segala apa yang saya buat amat tidak memuaskan hati kalian . Saya hidup cara saya dan saya tak akan boleh hidup cara orang lain . Tolong faham . Terima kasih .

Sekarang dah pukul empat . Lagi setengah jam saya tuition . Saya malas . Saya nak post entry ni panjang panjang . Bila lagi saya dapat blogging ? SPM semakin menjelang . Saya tak dapat nak blogging macam dulu .

Tadi terberhenti sejenak sebab orang streamyx datang nak check internet . Sekarang dah pukul empat setengah . I guess I better stop . Sekejap je lagi cikgu datang . So long . I miss you , bloggie <3

No comments:

Post a Comment