DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Monday, May 31, 2010

No pain , no gain .

Cik Misteri tadi sangat buat hal . Mengada ngada nak tanya soalan yang payah . Buat . Memang saya buat . Buat lagi -..-

Saya tak tahu macam mana nak jawab paper 3 Physics and Chemist . Yang saya tahu hari Rabu saya cuti saya nak pergi tengok Shrek 3-D . Kalau takde member pun takpe . Asalkan saya enjoy tengok Shrek 3-D .

Oh lupa . Hakimi nak belajar LK . Tapi masalahnya bila saya pun tak tahu . Dia kata , ' tengoklah nanti ' . Padahal exam hari Jumaat . Esok dah selasa . Rabu saya cuti . Khamis exam Physics and Chemist Paper 3 . Jumaat dah diorang exam LK . Tak tahu kenapa rasa seronok nak ajar junior . Hehe ..

Saya sangat tak sabar nak cuti . Cuti nanti saya nak keluar jalan jalan dengan kawan kawan , family dan kawan lama yang dah lama tak jumpa . Yeay ! Tak sabar ! Lagi tak sabar nak pergi diving . Lima sampai lapan ke tujuh entah kitorang pergi Perhentian . Yeay ! Tak sabar lagi ! Tak sabar ! Tak sabar !

Cuti cuti jugak . Sedar sedar sekarang dah sampai penghujung bulan lima . Macam biasa , SPM dah dekat . Saya masih lagi hidup berfoya foya . Bila nak sedar saya pun tak tahu . SPM DUUUDE ! Penting !

Dah dua minggu saya batuk . Penat . Bila nak baik saya pun tak tahu . Saya tak suka batuk .

No comments:

Post a Comment