DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Wednesday, May 26, 2010

Nak post baru ! Nak post baru ! Nak post baruuu lagi :DD

Haaaaaaaaaaaaai :DD

Lupa nak cerita semalamm . Saya dengan rasminya dah bercerai dengan braces talak tiga , lapan belas haribulan hari tu . Yeay ! Nak upload gambaaaar tapi jakgi . Jakgi yeee .. Jakgi .
Ni pukul lapan ada tuition . Hmm , rajin lagi saya nak tuition . Tapi takpe . Kejap je lagi saya tuition . Lepas tu dah takde tuition dalam hidup . Yeay !

Eh , kepada cikgu tuition physics saya ,
Saya mintak maaf . Saya memang betul betul ada hal . Pergi jumpa dentist ambik retainer . Bukan taknak tuition . Okay . Mengaku , memang malas nak tuition . Tapi nak kot tuition . Dah la esok exam physics . Sah saya failed lagi kali ni . Maaf

Okay dah . Jakgi lepas tuition saya upload gambar . Yeay ! Yeay ! Yeay !

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Okay sangat annoying buat benda ni . Kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaann ?

Ceeeeeeh dak dak LK ♥
LK memang best tadi ! Cuma tak sempat jawab je ):

Dah byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :DD

Annoying kan tulis panjang panjang macam tu ? Saya tahu . Saje je nak sakitkan hati pembaca c[;

No comments:

Post a Comment