DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Thursday, April 22, 2010

Having you here by my side everyday is the only thing i could wish for.

Pergi sekolah tadi , pagi pagi lagi , agak agak masa pertama kot , almost masa kedua , lima belas or dua puluh minit lagi nak masuk masa kedua , aku dah dihantar ke bilik pengetua . Mula mula nak p hantar ke bilik PK HEM je en , sekali tengok PK HEM tak ada . Pengetua je ada , so teacher pun bedal hantar p pengetua . Hmph , tak cuak la derr . Dalam bilik tu , gelak gelak siap tahuu ? Zaim , Akmal , Solihin , Habib , aku dengan Hajar sumpah macam bangang dalam bilik pengetua . Gelak gelak , pandang pandang , selamba je . Tak tahan bila teacher suruh Riza keluar tapi bila dia nak join kitorang p bilik pengetua dia marah . " Riza , you dont have to go with them . Pengetua already know your perangai " . Hmph , what do you expect me to do ? Hadoi .

Sebelum ni , tahun lepas ada la berkali kali aku kena hantar p bilik PK HEM . Tahun ni , termasuk hari ni , dah dua kali tak silap aku kena hantar p bilik pengetua . Tahun lepas dengan surat amaran , ugutan PK HEM , hampir gantung sekolah semua siap . Dua tahun lepas masa form three pun sama .

Pengetua lepas kitorang agak agak dua puluh minit sebelum subjek habis . Ah dah alang alang keluar kelas , kitorang ponteng la kejap en . Jalan lambat lambat , lepak lepak PS ke apa semua en . Dah dengar loceng je , terkial kial lagi nak ambik kasut , pakai , jalan lambat lambat macam apa je . Sampai kelas tengok teacher tak keluar lagi . Diorang dah macam nak cabut balik je . Tapi malang teacher dah nampak . Kalau tak , tentu tentu kitorang tak masuk kelas lagi . Nak tak nak , kena jugak masuk kelas time tu . Hmmmmmph .

Masuk je kelas teacher tanya . Semua tak nak jawab , aku bedal jawab , Kisah apa aku ? -.-

Lepas tu time Math . Again , aku kena attack . Why me ? WHYYYY ? Time BM lagi la . Membebel subhanallah . Aku lagi kena attack . Time LK pun sama . Aduhhh , kenapaaaaa , kenapa akuuuuu ?

Sepanjang hari , hari ni asyik aku je kena attack . Damn .

Hish , kalau mak bapak aku baca ni mampus aku . Omagoat , lainnya aku . Asal la boleh berubah sampai macam ni sekali ? Eh tiba tiba dapat hidayah ni apa hal ?

Okay dah . Letih aku tulis panjang panjang .

Bye

* p / s : Please sediakan coins lebih masa call . And please call ASAP )':

No comments:

Post a Comment