DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Thursday, August 06, 2009

Mercun



Apa maksud mercun ? Mercun merupakan satu alat permainan yang sungguh merbahaya . Bila kita letak dia kat api , mesti bising kan bunyi diaa ? Well , itulah mercun .

Why on earth aku letak tajuk entry aku ni mercun ? Sebab aku digelar mercun . Haha , Aku ni banyak sangat ke ha bercakap ? Mulut aku ni bising sangat ke macam mercun ? Bila aku diam , nanti ada orang tanya , " kau tak bakar mercun ke hari ni ? " Kurang ajar kau ye ? Hahaaha , Tapi takpe a . At least mercun , bukan Joyah . Mercun tak sibuksibuk macam Joyah kan ? Joyah ni suka jaga tepi kain orang . Macam budah kampung ! Haha

Gelaran mercun ni bukan je kat sekolah . Malah , kat rumah pun sama . Diorang ni kecoh betul la . Ada ke patut diaorang cakap macam ni , " Athi kan mercun . Banyak cakap . Lain kali kalau nak cari athi senang je , tanya athi mercun mana ? " Hahaha , Semua tu katakata Uncle Eddie Wings . Apalah uncle . Nasib baik uncle kasi athi t-shirt . *takde kena mengena*

Anyway , perlu ke nama mercun ni stuck kat aku ? Apa banyak sangat ke aku cakap ? Bising sangatkah mulutku ini ? Haha , Jawapannya , LU FIKIRLAH SENDIRI .

Assalamualaikum . :DD

*macam dalam rancangan Raja Lawak Astro pulak . Nabil kan ? :DD

No comments:

Post a Comment