DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Wednesday, August 26, 2009

Jauh jauh jauh jauh

Makin lama makin jauh . Kenapa tak makin lama makin dekat ? *gedik la pulak dekatdekat -__-*

Sebenarnya benda ni takde motif punn . Saje je nak tulis . But seriously , aku takde rasa lain au lately , selain daripada rasa makin jauh jauh jauh dan jauh . Jauh daripada orang yang aku rapat , jauh daripada semua orangg .

Cuti kali ni seriously bosan gilaaa . Kawankawan takde , nak lepak dengan siapa ? Keluar tiap hari , survey / beli baju untuk raya pun takde mood . *Actually setakat ni , Yah je pun yang beli baju .* Rutin harian semua samaaa je memanjang .

Okay sebenarnya aku dah tahu nak tulis apa dah , aku dah start merapu dah yang rangkap ketiga tuhh . Sumpah takde kena mengena dengan title diaa . -__-

Lastly aku nak cakap ,

I MISS YOU VERY MUCH
You know who you are
I LOVE YOU
Bye

Current mood : )': [ WHERE ARE YOU NOW ? ]

No comments:

Post a Comment