DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Saturday, July 18, 2009

Karnival PIBG SMK Lembah Keramat 18072009

Tersebutlah kisah kata ada satu Karnival Amal PIBG di SMK Lembah Keramat , AU4 . Hmmm , Pada mulanya , saya sangkakan bahawa carnival itu MERIAH ! Rupanyaaaa sebaliknya . Haha , Bapak lah bosan , yang tak TERkata . Dah la panas , takde benda pulak tuhh . Yang dijual majoritinya MAKANAN dan MINUMAN . Barangbarang lain seperti bajubaju , bukubuku , pin , dan lainlain memang agak sukar didapati di carnival ini .

Setibanya saya di carnival ini pada jam sembilan pagi . Elok sahaja saya melangkah masuk ke dalam kawasan sekolah , TERserempaklah saya dengan seorang jejaka yang kurang diminati saya . Punyalah menggelabah ! Menyampah aku tengok muka dia yang tak ubah macam LAKHNAT CELAKA JAHANAM PUNDEKK , Ergh ! :/ Tanpa membuang masa lagi , saya berambus dari tempat itu dan pergi ke tempat lain sementara saya menunggu Si Hajar Polan tu . Tunggu punya tunggu , akhirnya tiba juga dia . Dia menyuruh saya pergi ke Pagar B sekolah . Saya pun pergilahhhh . Tibatiba ! Saya TERserempak lagi dengan jejaka yang tak ubah macam LAKHNAT CELAKA JAHANAM PUNDEKK tuhh . I thought that he didn't saw me , but then he was smiling at ME !! Celaka betul ! Sumpah siot ! Geli , dol ! Senyumsenyum macam kambing babi ! Then saya pun berambus dari situ dan menyuruh Si Polan tu datang kepada saya .

Saya dah Si Polan tu pun berjalanjalan menge-check keadaan sekitar . Check apa yang ada semuaa sambil menunggu Si Nadirah seekor ni . Lambat pulak dia . Kami tunggu punya tunggu sampai perut jadi kenyang , barulah dia tiba dengan selamatnyaa . And yeahh , saya punyalah exited nampak adiknya , Si Aqilah tu . And for sure lagi exited bila nampak Abang Ngah . Haha , Kami tegur kata hai , then kami jalanjalan .

Sewaktu saya mahu beransur ke tempat lain , saya meng-sms Abang Ngah kita tuu . Saya bilang saya mahu pulang . Blablablaaa *tak perlu bercerita panjang* Andandanddd , kami tak jumpaaaaa ): Jumpa masa awal tu jeeee )': Tapiiiii , masa saya nak masuk kereta , dia text saya . Katanya , " Pandang tangga . " And I was like , Pandang tangga ? Buat apa nak pandang tangga ? Then , saya pun pandanglaa . Ruparupanya dia nal melambai jee . Tapi walaupun dia lambai SAHAJA , perasaan saya ni siapa tahu ? Ya Allah ! Tak payah kata laaa , Punyalah BAHAGIA ! Malu pun ada . Sebab masa tu dia dengan kawankawan dia , dua orang kalau tak silap . Tapi saya tak nampak siapaaa . Saya nampak dia sahajaa . Haha , Apaapa pun , tulah part yang paling best hari ni ! :DD

Saya , Si Polan , Setan dan Dufir beredar dari sekolah pada jam satu plusplus , nearly two untuk pergi ke Taman Tasik Titiwangsa . Nak makan buah lah kannn . Setibanya kami di sana , apa lagi ? Bedal la makanan yang ada . Setelah selesai makan , kami pergi ke taman permainan dan menangkap beberapa gambar . Kami beransur pulang pada jam lima petang .

* p/s : Kepada sesiapa yang dikatakan di atas ni , jangan lah amik hati terhadap namanama yang telah diberikan oleh daku . Haha , Maafkan hamba sekiranya hamba membuat kesalahan . (:

Abang Ngah , I LOVE YOU lah dol ! :DD
I MISS YOU SO BADLY laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa )':

4 comments:

  1. adeh..
    pueh den memikir nak komen ape..
    huhu..

    ReplyDelete
  2. ayat, "and i was terserempak dengan najihah" takde? HAHA joke.
    btw, skola korg lagi ok, sronok berbanding seri keramat. EHEM
    *bangga je budak lembah* XD

    ReplyDelete
  3. Haha , Tak payah la comment kalau macam tu Syed oi . :DD

    Najihahh !! LUPAAAA nak letakk . Penat nak perha otak nak fikir apa yang TERjadi tadi . Ni jelah yang ingat . Haha :DD

    ReplyDelete
  4. cite yg bgos..hmmmm

    ReplyDelete