DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Thursday, July 09, 2009

Cobaan

Bak kata dalam cerita P Ramlee ; Pendekar Bujang Lapok , COBAAN . Hah . Wondering cobaan apa ? Seriously banyak yang tak TERhingga .

First , aku puasa minggu ni . STRAIGHT ! *harapharaplahh.* Kalau minggu ni habis , them I'm DONE ! Yeayyyy ! Boleh la rayaaaaaa c(: Actually , puasa ni bukan puasa sunat ke apaa . Puasa gantii . Last minute baru TERhegehhegeh nak gantii . Cuak sebab bulan depan dah Ramadhan . Haha , Sengal dohhh . Gila banyak cobaan datang waktu berpuasa . Orang makan minum depan kitaa , kalau makan benda yang kita tak suka takpe auu . Ini takk , makan yang favorite punyaaaa . Itu yang TERliur yang tak TERhingga tuhh . Dengan air ice lemon tea , cakes depan mata , mak bawakbalik cupcakes , PERGH ! Lapar dah niiiii . *Sabar , Athirahh . Puasa niii .*

Second , REPORT CARD ! Pergh ! Balik , FREE kena bebel dengan mak dengan abah . Sedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaappppp telinga panas kena dengar . Hahahahha , Yelahkann ? DUA FAILED ! Gila apa tak kena marah ? Parents siapa je yang tak marah ? Kalau adaa , aku taknak diorang jadi parents aku . Haha , Dah dua failed , kena pulak markah yang lain takat cukup makan . Lagilah berapi parents aku tuhh . Itulahhhh . Kerja kat sekolah , TIDUR dalam kelas . Kerja kat rumahh , TIDUR lagiiii . Sampai cikgu datang dingdongdingdong pun boleh TAK SEDARRR . Nyenyak sangat tidurr . Bukan takat tu je , kat rumah , balikbalik sekolah , tak menyempat nak mandi ke apa semuaaa ONLINEEEEE . Memang enak sangatlah tu perangai tu . Tak pernah nak study , tak pernah nak buat homework yang cikgu kasii . Bila pergi sekolahh , cikgu tanya homework , selamba gajah je cakap tak siap , tak buat . Dah cikgu berapiiii . Haha ,

Then , problems . Ala biasalah kannn . What is life without problems ? Problems memang selalu bersamaku . Bak kata iklan Digi , i will follow youuuuu . Follow you wherever youuu may goooo . Kankan ? Tapi aku tak kesah sangat lahhh . *KOTT* Kalau ada orang yang bermasalah dengan aku , kalau nak f2f aku no hal jee . Tapi kalau taknak pun takpe ahh . Simpanlah dendam sampai mampos yeeee ? :DD

Thennnnnn , aku dah taktau nak tulis pasal apa dahh . *kalau tengoktengok balikk , takde lah banyak cobaannyaa . Haha , SENGAL !* Oke lahhhhhh , later on aku update lagi . Sumpah dah taktahu nak kata apa dahh . Bbyeeeeee , Btw , I am STILL waiting for my cupcakessssss .

No comments:

Post a Comment