DAYANG ATHIRAH'S OFFICIAL BLOG

Lilypie Angel and Memorial tickers

Monday, June 15, 2009

Huwaaaaaaaaaaaa !! *crying .

Makkkkk !!! I feel like crying ! Only Allah knows why , Ya Allah Ya Tuhanku , lindungilah orangorang yang aku sayangi Ya Allah . Berkatkanlah hidup mereka Ya Allah . Limpahkanlah kurniaMu kepada mereka Ya Allah . Tunjukkanlah kepada mereka jalan yang benar Ya Allah . Ya Allah Ya Tuhanku , aku memohon kepadamu Ya Allah . Jauhilah mereka daripada segala kejahatan Ya Allah . Segala maksiat , Ya Allah . Ya Allah , hanya kepadamu aku berserah Ya Allah . Aku memohon , aku memohon kepadaMu . Amin .

*Aminlah kalau korang baik , kita doa samasamaa . Aku bukan nak tunjuk doadoa aku apa semua . Aku just nak korang aminkan untuk aku , untuk semua orang yang korang sayang . Aku tak berniat langsung nak kata macam aku tak ikhlas berdoa ke apa semua . Sorry la kalau korang salah faham ke apaa . Aku just sayang yang teramat sangat kat orangorang yang aku sayangg . So please , kalau korang nak aminkan , aminkan je lah . Aku tak kisah kalau korang taknak aminkan pun . Semua keputusan kat tangan korang sama ada korang nak buat amal , doakan orangorang yang korang sayang , atau sebaliknya .


Thanks for reading , dudes . (:


* p/s : Hari ni dapat Strawberry . Malammalam boleh pelukkk !! Haha , Thanks a lot yanggg . ILY , :DD

2 comments: